RÓLUNK

TAKARÍTÓ CÉGÜNK

TAKARÍTÓ SZOLGÁLAT

s

MOST 10% KEDVEZMÉNY AZ ELSŐ MEGRENDELÉSBŐL!

BEMUTATKOZÁS / RÓLUNK

Takarítási vállalkozásunkat több mint 30 éve kezdtük. Cégünk fő tevékenysége irodaházak, irodák, napi- ill. nagytakarítása Budapesten és vonzás körzetében. Megbízóinkkal több éve sikeresen együttműködünk.

A takarítási terület felosztásánál ügyelünk arra, hogy egy takarító személyre 400 m2-nél nagyobb terület ne jusson, így a minőségi követelmények jobban tarthatóak. A takarító személyzet állandóságát azzal biztosítjuk, hogy munkájukat megbecsüljük, a bérfizetések pontosan történnek, biztos hátteret érezve maguk mögött törekednek a pontos, megbízható minőségi munkára. Fontos szempont, hogy csak nagy gyakorlattal, illetve erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkező szakembereket foglalkoztatunk.

Alapértékeink

Üzleti kapcsolatunk alapeleme a szakértelem, korrektség, megbízhatóság, gyorsaság, pontosság, és rugalmasság.

Z

SZAKÉRTELEM

Az elmúlt 30 éves takarító pályán eltöltött idő sok tapasztalattal gazdagította a vezetőséget és a takarító személyzetet. Kevés feladat lehet amivel nem találkoztunk még az eltelt idő alatt.

KORREKTSÉG, MEGBÍZHATÓSÁG

Nálunk mindig az történik amit ígérünk ott vagyunk pontosan a megígért időpontban a helyszínen, megbeszélés után az ígért időpontra elküldjük az árajánlatunkat , majd azt az elvárt színvonalon elvégezzük.

}

GYORSASÁG

Maximum 24 óra , de van amikor 1-2 óra is elég hogy felvegyük Önnel a kapcsolatot. Megrendelés esetén a munka nagyságától függően pár nap, de maximum 1 hét elteltével már a helyszínen dolgozunk.

~

PONTOSSÁG

Megrendelőinkkel megbeszélt feladatok alapján, az előírásnak megfelelően végezzük el a munkát.
Megbeszélt időben történik a feladatok megoldásának kezdése és befejezése.

RUGALMASSÁG

Alkalmazkodási képességünk az elmúlt több éves szakmában eltöltött idő alatt kiválóvá vált. Szükség esetén tudunk gyorsan változtatni, tudunk új kívánságoknak, kihívásoknak rövid időn belül megfelelni.

HOGYAN DOLGOZUNK

Raktárunkban minden takarításhoz szükséges kellék megtalálható, így amikor egy új megrendelő érkezik hozzánk, a munkakezdés gyorsan megvalósítható. Van egy nagyon megbízható gépkocsivezető a cégünk alkalmazásában, aki a szükséges kellékeket szállításhoz előkészíti, majd a helyszínre szállítja azokat.

A felmérést is egy nagyon gyakorlott, több éve nálunk dolgozó munkatárs végzi, korrekten és gyorsan.

Területet ellenőrző személy erősíti a csapatunkat, így az ő segítségével a takarítást végző személyzet munkájának színvonala nagyon jó szintre hozható és tartható.

Takarítást végző személyzetünk több éve dolgozik velünk, elfogadják és betartják a területvezető segítségét a munka minőségével kapcsolatos meglátásait , így a munkájuk precíz, pontos, megbízható.

 

 

A MUNKAKEZDÉS FOLYAMATA

  • árajánlat kérés
  • felmérés /nincs felmérési díj/
  • árajánlat készítés
  • árajánlat elküldése email-ben
  • visszaigazolás a megrendelő részéről
  • szerződés megkötése
  • eszközök, tisztítószerek kiszállítása
  • takarító személyzet kiválasztása
  • takarítási munka kezdése szerződés szerint

VELÜNK BIZTOSAN ELÉDEGETT LESZ!